ECU Tuning

ECU Tuning

29/01/2011

Indiferent ca este vorba de resoftarea calculatorului standard al masinii sau de montarea si setarea unui sistem stand-alone Exelixis Motorsport va ofera solutia perfect adaptata cerintelor d-voastra.

Faptul ca distribuim in mod oficial sisteme tip stand-alone cat si relatiile stranse pe care le avem cu diferiti softisti cu un knowhow impresionant  ne permite  sa  alegem dintr-o multitudine de abordari pe cea mai potrivita fiecarui proiect in parte.

Un alt avantaj major oferit clientilor nostrii este ca intreaga operatiune poate fi efectuata pe standul  dyno astfel incat totul se desfasoara in conditii de maxima siguranta, rezultatul final putand fi cuantificat numeric exact nu doar estimat pe baza unor opinii optimiste.

Audi A6 3.0TDI (cutie tiptronic)

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari: configuratie stock
Observatii: graficul prezinta o comparatie intre valorile de putere si cuplu inainte si dupa resoftare

Skoda Octavia 1.9TDI (105cp)

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari: configuratie stock
Observatii: graficul prezinta o comparatie intre valorile de putere si cuplu inainte si dupa resoftare

Volkswagen Jetta 1.4TSI Twincharged

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari:
-kit CAI K&N
-intercooler Forge

BMW X5 4.0D

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari:
-filtru de aer panel ITG
Observatii: graficul prezinta o comparatie intre valorile de putere si cuplu inainte si dupa resoftare

BMW X5 4.8i

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari: configuratie stock
Observatii: graficul prezinta o comparatie intre valorile de putere si cuplu inainte si dupa resoftare

BMW 320D (cutie automata)

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari: configuratie stock
Observatii: graficul prezinta o comparatie intre valorile de putere si cuplu inainte si dupa resoftare

BMW X6 M

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari: configuratie stock

Volkswagen Passat 2.0TDI BLUEMOTION

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari: configuratie stock

BMW 535D (cutie automata)

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari: configuratie stock

Mercedes SL55AMG

Soft: Exelixis Motorsport
Modificari:
-kit KLEEMAN 55-K4
Observatii: graficul prezinta o comparatie intre valorile de putere si cuplu inainte si dupa resoftare

Subaru Impreza BoxerDiesel

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari:
-DPF Off

Volvo S60 2.0T

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari:
-evacuare turboback custom

Ford Focus RS

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari:
-turboback custom
-intercooler frontal marit
-galerie de admisie Sitech Racing
-cold air intake ITG

Seat Leon Cupra

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari:
-admisie Evoms
-evacuare turboback custom
-frontmount intercooler
-pompa de inalta presiune Autotech
-pompa benzina Bosch044 in-tank

Nissan GTR R-35

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari:
-evacuare custom Exelixis by Top Gear
-filtre de aer sport panel ITG

Subaru Impreza WRX STI

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari:
– CAI AEM
– turboback catalizat Invidia
– turbina Blouch DOM3 XTR
– pompa intank Walbro
– intercooler top-mount ETS
- injectoare 1000cc Injector Dynamics

Observatii: inainte de resoftare motorul a fost refacut folosind  AMS EJ25 Advanced Engine Rebuild Kit

Mitsubishi Lancer EVO VI Tommi Makinen

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari:
– filtru de aer conic Blitz
- evacuare sport catback Kakimoto

Skoda Octavia RS 2,0TDI

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari:
-inlaturare filtru de particule

Audi S3 1,8T

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari:
-evacuare turboback TopGear
-filtru de aer ITG
-front mount intercooler (din pacate subdimensionat pentru aceasta masina)

Seat Leon 1,8T

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari:
-catback Greddy
-filtru de aer panel ITG

Observatii: Resoftarea a fost facuta folosind benzina de 95.

Honda Civic ED6

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari:
-motor K20
-filtru aer conic
-galerie de admisie RBC
-rampa de injectie HYBRID RACING
-galerie de evacuare 4-1
-electronica Hondata K-Pro

Subaru Impreza WRX

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari:
-kit CAI Injen
-kit intercooler front-mount +hard piping
-BOV Greddy Type-RZ
-evacuare turboback pe 76mm

Audi RS5

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari:
-sistem catback
-filtre panel ITG

Observatii: din pacate masina vine din fabrica cu o putere mult sub cea declarata de catre producator.

Nissan GTR R-35

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari:
-filtre aer panel ITG
-actuatoare turbine ForgeMotorsport
-downpipeuri custom pe 80mm fara catalizatoare
-catback GTC Titan
-Dodson Motorsport gearlock

Honda CRX (ED9)

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari:
-vibrochen usurat Eagle
-biele I-beam forjate
-pistoane high-compression Wiseco
-chiulasa de B18C4
-supape si arcuri de supapa Skunk2
-axe cu came Skunk2
-volanta usurata
-galerie de admisie Skunk2 PRO
-cold air intake
-clapeta de acceleratie Skunk2
-galerie evacuare TEGIWA 4-2-1
-sistem de evacuare Skunk2

Subaru Impreza WRX STI (EJ20)

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari: multiple

Observatii: graficul prezinta o comparatie intre valorile de putere si cuplu cu softul anterior si cu softul oferit de catre Exelixis Motorsport & ZOD Development

Volkswagen Touareg 3.0TDI (model 2011)

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari: configuratie stock

Observatii: graficul prezinta o comparatie intre valorile de putere si cuplu inainte si dupa resoftare

Audi A6 3.0TDI

Soft: Exelixis Motorsport

Modificari: configuratie stock

Opel GT

Soft: Exelixis Motorsport & ZOD Development

Modificari:
-turbina Garrett GT3071R
-wastegate extern Tial
-intercooler upgrade + custom piping + filtru aer ITG
-BOV HKS SSQV
-evacuare custom
-boost controller electronic Greddy Profec B-Spec